Ana içeriğe atla

İlk Dost Kazığı Deneyimim

Bugün sizlere daha özel bir şey anlatmak istedim. Hep genel konuşmak biraz sıkar diye düşündüm.
Ben ilk dost kazığımı 8.sınıfın yaz tatilinde, yani liseye yeni geçtiğim dönemde yaşadım. Bir kız vardı. Onu çok sevdim, böyle her şeyinde yanında oldum falan. Omzumda ağladı, gözlerinin içine baktığımda gülümsediğimi hissettim. Kendi ağzıyla diyordu, "Her kötü anımda yanımda" diye. Sonra ne mi oldu?
Mesajlarıma cevap vermedi. Attım, attım, attım yine aynı şey oldu. Sonra canıma tak etti ve neden mesajlarıma cevap vermediğini sordum. Aldığım cevap o kadar yaralayıcı bir etkideydi ki, hâlâ unutamıyorum.
"Çünkü senden soğudum."
Ben o gün öğrendim ki, kimse için değmiyor. Gerçekten berbat bir dönem geçirdim. Liseye kimse güvenemeyeceğimi anlayarak başladım ve hâlâ güvendiğim bir arkadaşım yok. Atlatamadım, bu deneyim nedense atlatılacak kadar hafif gelmedi bana.
Sonra ne mi oldu? Yolda karşılaştık. Yanımdan geçerken bana
"Merhaba" dedi. Ben hiç umursamadım. Çünkü o acıları tekrar yaşamak istemedim. Sonunda kazanan ben oldum, hissediyorum bunu. Yoksa o gün o "merhaba"yı asla duyamazdım. Kazanan ben oldum ama yaramı deşen yine o oldu. Gönül isterdi ki şu an hayatıma hiçbir şey yokmuş gibi devam edebileyim. Fakat olmadı, çok denedim fakat hiçbir şey eskisi gibi olmayacak farkındayım.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kitap Eleştirisi : Son Kuşlar || Sait Faik ABASIYANIK

Herkese merhaba! Ne zamandan beri aklımda olan bir şeyi yapmaya karar verdim. Bu blogta her türlü şeyi sizlerle paylaşmak istiyordum. Artık okuduğum kitapların eleştirilerini de yazacağım buraya. Eleştirisini yapacağım kitap Son Kuşlar. Kitap kısa hikayelerin bir araya getirilmesiyle oluşturulmuş. Birbirinden mükemmel hepsi, gerçekten çok sevdim. Betimlemelere de bol bol yer vermiş yazar, en sevdiğim! Gerçekten okurken gülümsemeden edemedim. Eğer kafa dağıtmak isteyeceğiniz bir kitap arıyorsanız, Son Kuşlar'ı öneririm. "Bir insan yüzüne doğuştan gelip oturmuş gülüş, düşünüş gibi şeylerin hiç uçmaması lazım. Uçtu muydu, sanki kişi ölmüştür. Yalnız ölünün yüzünde mana yoktur." - Bulamayan hikayesinden. "Felaketlerin en büyüğü akıldır. Onu yarım yamalak bile olsa, bulduktan sonra kaybetmek, ölümlerin içinde en dehşetlisidir." - Bulamayan hikayesinden. "İnsansız hiçbir şeyin güzelliği yok. Her şey onun sayesinde, onunla güzel. Bu dakikada, bugünün güzelliği

Liseye Yeni Geçenler İçin || İlk Lisem ve Lise İçin Tavsiyeler

Öncelikle hepinize merhaba. Biliyorsunuz, okulun açılmasına az kaldı. Ben de TEOG'tan çıkıp liseye yeni geçen arkadaşlarımız için bir yazı yazmak istedim. Öncelikle size ilk lisemi anlatacağım. TEOG'a çok fazla çalışmıştım ve istediğim liseyi kazanacağıma emindim. Sınavıma girdim, sonuçlar çıkana kadar büyük bir heyecanla bekledim. Oops! İstediğim liseyi 5 puanla (evet çok da az değil biliyorum) kaçırmıştım. O günden beri hayatım başıma yıkılmıştı ve ben, ailemin bana zorla yazdırdığı o liseye gitmek zorunda kalmıştım. Kazandığım liseden nefret ediyordum. Çünkü ablam da o liseye gitmişti ve oradaki ortamı az çok biliyordum. Ayrıca aklım da istediğim lisede kalmıştı. Bundan dolayı ilk yıl yapmamam gereken şeyi yapıp, çalışmadım. Üstelik çocukluğumdan beri hayalim hukuk okumak olduğu hâlde. Benim için istediğim lise daha önemli görünüyordu. Birkaç arkadaşım olmuştu işte, sınıftakilerle gayet iyiydim. Bazı öğretmenlerle de iyi geçiniyordum fakat derslerim berbattı. Şimdi ise ist

Büyük Gerilim || Lisenin İlk Günü

Liseye geçen herkes içinde az da olsa korku hisseder. "Arkadaş bulabilecek miyim?" , "Acaba oradaki ortam nasıl?" , "Üst sınıflar benimle uğraşır mı?" , "Öğretmenlerime ve arkadaşlarıma alışabilecek miyim?" gibi sorular barındırır içinde. Öncelikle şu noktaya değinelim: Üst sınıflar sizinle uğraşmayacak. Öyle dizi ve filmlerdeki ortam okulunuzda olmayacak. Çünkü üst sınıflar YGS sınavıyla meşgul olurken siz arkadaş aramakla meşgul olacaksınız. Bu yönden korku yaşamayın. Arkadaş bulma mevzusuna gelecek olursak, eğer her insanla uyum sağlayan biriyseniz bu iş daha kolay olacaktır. Fakat benim gibi içine kapanık bir insansanız, ilginizi çeken biriyle yakınlık kurmaya çalışabilirsiniz. Kitap okuyorsanız o kitapla ilgili konuşabileceğiniz birini bulabilirsiniz, dinlediğiniz bir müzik grubu/türü hakkında birileriyle konuşabilirsiniz ya da benim önerdiğim gibi her gün başka insanlarla takılabilirsiniz. Bunu önermemin sebebi, lisede kimseye güvenilmiy